tisdag 31 juli 2007

Bögar har roligare

Kom fram till det igår när jag hakade på Emma till Hedemora för att gratta Sandra. Ströade omkring och fikade med Emmas två klasskompisar, emo's/rockers/punkers.. Vettekatten vad de kallar sig egentligen. Men anyway, de har verkligen ett lättare och roligare liv. Efter att ha blivit uttittade i säkert hundra år så verkar de inte bry sig om folk runt omkring längre, de lever verkligen i sin egen lilla bubbla, och deras största fasa är när de får slut på cigg.

Ska vi bli som dem när du kommer hem?

The låt för the moment: Thåström & Winnerbäck - Men bara om min älskade väntar
Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
en skönhet större än allting som jag vet!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, vi ska bli som dem! så himla jobbigt att vara beroende av vad folk tycker om en. no limits, when i'm back. folk ska stirra på P&L ;)