måndag 13 augusti 2007

Usch, snusk och Fingal

Det värsta jag vet är fan när man sätter sig på bussen om morgonarna, och så är det nån ofräsh jävel som suttit på ditt säte innan dig. Inte nog med att deras skit dom lämnar efter sig sugs upp i mina byxor, neejdå, dom ska även flotta ner hela jävla runtan med sitt äckliga flotthår så man knappt ser ut överhuvudtaget! Varenda ruta är förpestad och jag mår illa, men det dröjer inte länge innan jag somnat.

Annars är mattekursen bra kul. Alltså innan den börjar och efter att den slutat, under själva lektionstiden suger det as hell. Det är bra att Gracia är där iaf, så man har någon att dampa med när man inte orkar mer. Smal-Micke, Snusk-Erik och Fluffhuvu går där med oss, fyfan jag pallar knappt att se åt deras håll!

Idag satt jag med Husse och c/o och spanade in ettorna. Fan vad jag längtar tills nästa måndag! Hahaha! Förresten,
HJÄLP MIG MED ETT FINGALNAMN TILL NOLLNINGEN!

The låt för the moment: Nikola Sarcevic - Let me in
Good girl let me out of the bar where there's too much to drink
and nobody knows who they are
Let me out on the streets where my confidence shrink
into doubt and a heart aching scar

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh åh åh! Jag vill också vara med ju! Du ska bestämt heta Fingalina Wengelina. Menar du att smal micke fick IG i matte D?? Det är ju skillnad att få IG för att man inte pluggar och att få IG även om man pluggar...Och han pluggar.