tisdag 14 augusti 2007

SENASTE NYTT

  • Dan Li har klippt sig. Nu ser han ut som värsta Pop-Japanen (Jag ska försöka fixa en bild åt dig

  • Carro har äntligen köpt en egen digitalkamera. Så nu slipper jag slå sönder fler kameror på festerna.
  • Jag och Husse är fortfarande som syskon. But we liiiikes it ;)

  • Vi har lyckats sätta dit Gracia på ett riktigt practical joke. Hon kommer att bli mobbad för resten av sitt liv!

  • Nollningen blev faktiskt ganska bra. Fredagen innan blev datorn och alla papper stulna, plus två filmkameror. Men Zara och c/o har legat i som fan så det blev riktigt bra ändå. Jag rekomenderar dej verkligen att vara med och nolla nästa år, det var FÖR kul asså! Jag blev Fingal Palani (Efter Hadi's extremt söta efternamn, dock dök han aldrig upp...)

  • Gasquen kaosade, men vi hade det riktigt roligt där bakom scenen. Jag, Freja, Zara och Melina skötte strippen detta år. Plus insmörjningen. Du hade varit SÅÅ stolt över mig!

  • Omprovet i matte D gick inte så bra. Eller jo, jag fick ju mer än 4 poäng denna gång, men ändå fattades det 2 poäng denna gång för att bli godkänd. Så nu blir det ett tredje prov, JIPPIE!

  • Jag saknar dig!

Gasquen, Stina. Nu ser du vad du gick miste om!

(Alla vi vet ju dina hemliga fantasier om mr. k***)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ungefär hur mycket drack ni innan ni äntrade scenen? Är Dan Li ännu sötare nu?

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.